Як повинен виглядати перший контакт з клієнтом?

Ріелтор та новобудови
6. May 2022
104 переглядів
Як повинен виглядати перший контакт з клієнтом?

Перший контакт із клієнтом

Клієнт, який зацікавився пропозицією вашого агентства, дзвонить вам, запитує про конкретний будинок чи квартиру, здається, що будь-якої миті призначить зустріч. Тим часом, розмова закінчується, а потенційний клієнт так і не замовкає. Що пішло негаразд?

Ми радимо, як забезпечити ідеальне перше враження та не припиняти стосунки з клієнтом лише на першій співбесіді.

Перший контакт із покупцем – надзвичайно важливий момент у процесі продажу. Чи зробимо ми хороше враження на нього або на неї, ми можемо прийняти рішення про призначення зустрічі або видалення певної якості в його очах. Саме тому до співбесіди варто готуватись ще до того, як клієнт зробить перший крок. Адже успіх на ринку нерухомості визначають не лише цікаві пропозиції, а й компетентність агента.

Знай пропозицію зсередини

Насамперед, переконайтеся, що ваша пропозиція актуальна. Можливо, це трюїзм, але ніщо так не бентежить, як інформація про те, що квартира мрії щойно продана. Звичайно, таку ситуацію можна перетворити на успіх, головне, щоб ви чудово знали пропозицію своєї контори і могли розуміти потреби своїх клієнтів.

Якщо виникла ситуація, за якої потенційна зацікавлена ​​людина просить застарілу пропозицію, пропонуйте квартиру в цьому районі або зі схожими характеристиками.

Ніколи не залишайте того, хто дзвонить ні з чим - багато людей оцінять вашу готовність допомогти і обов'язковість, що підвищить шанси на те, що до вас звернуться за допомогою у пошуку нової квартири.

Будьте на зв'язку

Коли клієнт дзвонить вам, важливо не тільки те, яку інформацію він отримує від вас і як ви її уявляєте, - важливо і те, як швидко ви берете трубку або передзвонюєте. Нерідко виникають проблеми із зв'язком з агентом, відсутність відповіді на телефонні дзвінки чи невірний номер. Як це виправити? Намагайтеся не залишати клієнта без відповіді.

Запишіть інформацію на телефоні, коли ви доступні і коли абонент може очікувати контакту, і налаштуйте автовідповідач у поштовій скриньці. Це запобігатиме відчуттю тривалої відсутності контакту у клієнта, навіть якщо він спробує отримати інформацію у неробочий час або у вихідні дні.

Марафон питань - будь до цього готовий

Купівля або продаж квартири - це завжди маса емоцій та стресу, а значить, багато сумнівів та питань. Тому для агента безцінно бути терплячим, відповідаючи на них. Виявляйте розуміння і відповідайте на будь-які запитання, навіть якщо якась інформація містилася в оголошенні.

Чи не знаєте відповідей на деякі запитання? Скажіть про це прямо і переконайтеся, що ви перевірите інформацію та повернетеся з відповіддю – це не говорить про непрофесіоналізм, і набагато краще, ніж наспіх надана інформація, яка з часом виявляється помилковою.

Настройтесь на потреби

Також не бійтеся ініціювати питання — уточнюйте, що найважливіше для клієнта, які його мотиви та потреби. Залучення до бесіди та інтересу до потенційного клієнта, безумовно, буде плюсом. Завдяки цьому він відчує, що має у вас підтримку і може розраховувати на те, що розсіє будь-які сумніви. Якщо ви бачите, що клієнт зацікавився квартирою або будинком, не обмежуйтесь повторенням нечисленної інформації, що міститься в оголошенні.

Добре було б розповісти багато про об'єкт, можливо, згадати про неочевидні переваги квартири або її історію — сторітлінг — чудовий спосіб зацікавити клієнта. Переконайтеся, що ваша відповідь є максимально вичерпною і що пропозиція запам'яталася одержувачу.

Онлайн-інструменти

Конкретні часи вимагають додаткових інструментів, а хороший та ефективний агент також має вміти діяти віддалено. Саме тому варто використовувати онлайн рішення, такі як «Віртуальні прогулянки» або «Віртуальний ремонт», які полегшать покупцям перегляд квартири, не виходячи з дому. Важливо, що все більше клієнтів очікують від агента пропозиції щодо використання сучасних технологій, які дадуть йому ширше уявлення про конкретний об'єкт і покращать обслуговування клієнтів.

Щоб перша розмова не стала останньою - як її закінчити?

Часто перша розмова закінчується повідомленням, над яким потрібно подумати. Це природно, але варто переконатися, що клієнт знову хоче говорити. Запропонуйте зустрітися та обговорити конкретну пропозицію наживо або підготувати аналогічні пропозиції, що відповідають вимогам клієнтів. Призначте зустріч для наступного кроку — зробіть пропозицію, що ви відповісте на телефонний дзвінок за кілька днів, щоб знову обговорити це питання. Щоб залишатися на зв'язку, ви також можете запропонувати надіслати додаткову інформацію, фотографії або аналогічні пропозиції електронною поштою.

Однак будьте обережні, щоб не тиснути на співрозмовника. За нашими даними, до 49% людей, які користуються послугами агента, нарікали на нав'язливість агента. Тому пропонуйте рішення та будьте на випередження, забезпечуючи співрозмовнику комфорт та не наполягайте на швидкому рішенні - адже покупка нерухомості потребує роздумів.

Найбільше, однак, сподобатися: бути товариським, залучений до розмови та професійний.

Успіхів!

Коментарі

До цієї публікації не було додано жодних коментарів

Додати новий коментар

Ви повинні увійти, щоб додати новий коментар. Увійти
Главный редактор блога про недвижимость
Категорії
Купівля чи продаж нерухомості
Як купувати та продавати нерухомість та заробити на цьому
Ріелтор та новобудови
Полезные статьи по увеличению продаж, полезные советы.
Актуально
Актуальные статьи о недвижимости Украины
Останнім часом коментував